Աշոտ Ադամյանի հետ հանդիպում

 22
Այսօր մեր դերասանական խմբի ղեկավար Քնարիկ Ներսիսյանը հայտարարեց, որ հանդիպում է տեղի ունենալու Աշոտ Ադամյանի հետ: Ես ընդհանրապես հայկական կինոյից տեղյակ չեմ, բնականաբար սկղբում ինձ այդքան էլ չէր հետաքրքում: Ընկեր Քնարիկն ասեց՝ նայենք <<Կտոր մը երկինք>> ֆիլմը որպես՝ պատրաստություն: Սկզբում ինձ թվաց Աշոտ Ադամյանը Թորիկի մանուկ ժամանակ դերասանն էր, բայց ինձ հետո ճշտեցին: Երբ նա հայտնվեց էկրանին, ես մտատեցի՝ այս ինչ սիրուն դերասան է: Իհարկե, արդեն ինչ-որ չափ հետաքրքություն առաջացավ մոտս: Ես շատ սիրեցի Թորիկի հարբած տեսարանները, բայց ամենատպավորիչ տեսարանը ինձ համար այն էր, երբ Թորիկը ծանոթացնում է Անժելին նրա մորաքրոջը ու ասում է <<Կնիկս է>>. արևմտահայերենով նա ասաց դա, այսինքն՝ նա ասեց ոչ թե <<կնիկ>>, այլ՝ <<գնիգ>>: Շատ հաճելի էր նաև Թորիկի հարվածելը. շատ էի սպասում այդ պահին: 

   Կինոն նայելուց հետո խնդրեցի ընկեր Քնարիկին նրա կինոներից ուղարկի ինձ, որպեսզի ավելի մանրամասն իմանամ ու մի ցանկ հարցեր պատրաստեմ: Մայրիկիս էլ ասեցի, որ Աշոտ Ադամյանի հետ հանդիպում ենք ունենալու դպրոցում, ինքն էլ ուզեց գալ ու մասնակցել: 

  Արդեն անհամբեր եմ:

Leave a Reply

