Կետադրություն

-Հե՜յ, քա՛ջ Թաթուլ,- կանչեց էլի շահը,- Անմա՞հ էիր քեզ կարծում.
Ե՛կ, բերել եմ ես քո մահը: Ի՞նչ ես թառել ամրոցում:

-Մի՛ բարձենա, գոռո՛զ Նադիր,- պատասխանեց են հսկան,- Գլխովը շատ ամպեր կանցնեն, սարը միշտ կա անսասան:

Իմ ոսկի՛ օրեր, ու՞ր եք սլանում
Անմիտ, խելահեղ նժույգների պես,
Ու՞ր եք սլանում, ինձ ու՞ր եք տանում,
Օրե՛ր իմ խելառ, մահն է խաբում ձեզ:

Առջևում վիհն է, ու՞ր եք սլանում,
Ե՛տ դարձեք, օրե՛ր, է՜հ, խելքի՛ եկեք:
Ձեզ խաբող հեռուն անուշ է թվում,
Մահն է առջևդ, օ՜, ե՛տ, մանկացե՛ք:

Բոլորդ հավաքվե՛ք այստեղ:

Հայաստա՛ն, Գերմա՛նիա, քի՛միա ,ռա՛դիո

Ընկեր Նազիկը հարցրեց,- Երեխանե՛ր, ինչու՞ ուշացաք:

Ինչու՞ ուշացաք, երեխանե՛ր,- հարցրեց Ընկեր Նազիկը:

Leave a Reply

