Հասանք մեր նպատակին

Վերջապես մենք կարող ենք չգնալ փորձերի և ուշ արթնանալ: Այսօր բեմադրեցինք 3 պիեսները, և ի՜նչ լավ անցավ: Մենք շատ կարճ ժամանակում բեմն էինք ուղղում, և դա առաջացրեց բավականին ծիծաղելու պահեր, կարճ ասած՝ անսպասելի իմպրովիզացիա: Հետաքրքիր էր և զվարճալի: Բայց ես երևի ավելի ուրախ եմ, որ վերջապես քնելու եմ երկար և արձակուրդի վերջին օրն այդպես վայելեմ: 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ներկայացումից հետո ես, Հրայրն ու Դավիթը գնացինք ուտելու. ընկեր Քնարիկին անընդհատ ասում էինք՝ սոված ենք և մեզ թույլ չէր տալիս ուտել: Բայց գիտեք ի՞նչ: Մենք հասանք մեր նպատականին:

Image

One thought on “Հասանք մեր նպատակին

  1. Pingback: Ես կարողանում եմ | Annie Akkam

Leave a Reply

