Ճամփորդություն

Image

Ճամփորդության ընթացքում ես ինքս ինձ ավելի եմ ճանաչում: Դա օգնում է, որպեսզի հետագայում սխալներից խուսափեմ: Ճամփորդությունը ինձ համար բացահայտում է: Նաև` հնարավորություն է ճանաչելու աշխարհը, (թող դա լինի հայրենիքի հեռավոր շրջանը) և հասկանալու, թե որքանով եմ այդ աշխարհի մի մասնիկը: Ես ամենաշատ ճամփորդությունների ժամանակ սիրում եմ հետաքրքրվել այդ վայրի ավանդույթներով ու սովորույթներով: Կարող է լինել այդպես, որ 2 քաղաք գտնվեն նույն երկրում, բայց այնքան տարբերվեն իրարից, կարծես՝ առանձին երկիր լինի:

One thought on “Ճամփորդություն

  1. Pingback: 2-րդ Կիսամյակային Հաշվետվություն | AnnieAkkemian

Leave a Reply

